majaspyssel

Direktlänk till inlägg 25 december 2013

för er som har litee för mycket tofsar i lådan :D

Av Maja - 25 december 2013 10:36

hejsan!

dagens pyssel blir... en tofshållare, so lets get started :D


  1.  de du behöver är: några pappersrullar( ju fler tofsar desto fler pappersrullar) sax och tejp/lim

 


sätt pappersrullarna på varandra så du får ett torn:


och sen tejpar du ihop dom:

   


klart!

slut resultat:

   


jätte enkelt pyssel men men.. ni får ha de grym och snälla kommentera vad ni vill ha för pyssel för jag börjar få slut på ideer..

MVH//Maja

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maja - 7 september 2014 12:14

          endel av dessa grejer har jag pyntat själv och endel har jag köpt. ska försöka börja uppdatera igen men det blir nog inte så ofta.. ///Maja ...

Av Maja - 15 juni 2014 10:35


hejsan!NU HAR JAG SOMMMMMMAAAAARLOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOV!!! i förrgår hade jag avslutning och då fick jag en lite present, bild längst ner. det kommer hjälpa mig med att komma på nya pyssel och dessutom så är jag ju ledig varje dag så då kan ...

Av Maja - 1 maj 2014 13:35

hejsan! idag så blir det ett nytt fast ändå inte nytt pyssel. krokörhänges-hållare. jag vet jag har gjort det förut men det har inte blivit så bra! här kommer bilderna iallafall:   denna låda använde jag   sen tejpade jag ihop lådan så d...

Av Maja - 16 april 2014 10:53

hejsan! för några dagar sedan gjorde jag ett pyssel till imorgon faktiskt, påskkort. jag och min bästis ska gå påskkärringar :D ni får tycka det låter hur konstigt som ni vill men jag tycker det är jätte kul! här kommer några bilder på korten som j...

Av Maja - 29 mars 2014 09:52

hejsan! här kommer lite bilder på grejer jag har gjort undertiden jag inte har bloggat. jag har gjort endel örhängen:     jag fixade en rosa, med mönster, byrå så den skulle bli lite finare.         och en örhängeshållare, jag ska...

Presentation


hejsan!
jag heter Maja och jag fyller 13 år den 30 November. jag älskar att pyssla och de är det denna bloggen kommer handla om :D jag gillar även zebror, gymnastik, teater och tvärflöjt :D
hoppas du kommer gilla bloggen :D

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

hur mycket tycker du om att pyssla?
 1
 2
 3
 4
 5
 6
 7
 8
 9
 10

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier


Skapa flashcards