majaspyssel

Alla inlägg den 18 augusti 2013

Av Maja - 18 augusti 2013 16:47

hejsan!

jag har i skolan (för längesen) fått lära mig ett slags armband. jag tycker de blir super najs    så såhär ser de ut:

 

och här kommer lite mer bilder:

   



för att göra ett sådant armband behöver du:


tråd mins 2 trådar.  man behöver bara 2 trådar per armband men de kan ju vara kul att göra olika.

 


kulor, man behöver je kulor men om man vill ha de så går de :D

 


tejp för att sätta fast trådarna med :D

 


sax för att kippa av tråden med :D

   

de är allt du behöver eller aldså du behöver ju såklart en plats o vara på också :DD typ ett bord eller något :D om ni vill att jag ska förklara hur man gör ett sådant armband så ska ni bara gilla detta inlägget på gillaknappet under inlägget.

jag hoppas att ni gillade detta inlägget :D

MVH//Maja





Av Maja - 18 augusti 2013 16:24

hejsan!!

jag heter Maja jag är 11 år och fyller 12 den 30 november. jag älskar att pyssla så jag bestämde mig att starta en blogg om de :D på bloggen kommer jag skriva och lägga upp bilder om mina pyssel. det kommer aldså bara bli inlägg om pyssel (kanske några om något annat).  om ni har något tips om vad jag ska pyssla får ni super gärna kommentera de och om ni har gjort något av pysslen jag har lagt ut så får ni också jätte gärna kommentera. så hoppas ni vet lite mer om mig nu :D

ni får ha de bra fram tills nästa inlägg :D

Med Vänliga Hälsningar//Maja

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


hejsan!
jag heter Maja och jag fyller 13 år den 30 November. jag älskar att pyssla och de är det denna bloggen kommer handla om :D jag gillar även zebror, gymnastik, teater och tvärflöjt :D
hoppas du kommer gilla bloggen :D

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

hur mycket tycker du om att pyssla?
 1
 2
 3
 4
 5
 6
 7
 8
 9
 10

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards